perjantai 7. helmikuuta 2014

Lue minut!

Mun täytyy nyt ensimmäisenä korjata mahdollisia väärinkäsityksiä tai virheitä tai omituisuuksia... Mä olen saanut nyt pariltakin taholta viestiä, että Bloggerin syötteessä näkyisi mun kirjoituksia. Tai niitä alkupätkiä... . Mä en käsitä, mitä on tapahtunut, mutta siis: nuo kirjoitukset ovat  kolmen vuoden takaisia, niiden kirjoittaja on Miia ja tarinat niissä eivät vastaa mun elämääni. Jollakin muulla on siis ollut/on samanniminen blogi, tai sama osoite, jonka sitten poistanut?  Tai jotain. Mutta mun nuo tekstit eivät siis ole. Omituista :-O

Kaikki on ihan hyvin nyt. On Maalaismies ja on Helmi. Välimatkaa puolentoista tunnin verran. On Nuorimmainen, joka asuu kanssani. On Keskimmäinen ja Vanhin, jotka asuvat omillaan. On kaksi kotia, maalla ja lähiössä. Kiemurainen eikä aina niin hohdokas historia meilläkin takana, mutta tässä ollaan. Maalaismiehellä takana nyt 4 kuukauden raittius.

Eteenpäin mennään. Näillä eväillä. Terveisiä Maalaissaunasta!

14 kommenttia:

  1. Onnea 4kk! Hienoa!

    Mä en muuten pysty liittymään tänne lukijaksi. Haluaisin. Voisitko yrittää fiksata asian?

    VastaaPoista
  2. Apua ja kääk. Joo, mä koetan :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen kans ihmetellyt että missä sun followers - gadgettis on...

      Poista
    2. Mää yritän kauheesti. Mutta tiedättehän te mun taitoni :-D

      Poista
  3. Aika kummallista, että voi käyttää jotain entisen blogin osoitetta niin, että vanhat kirjoitukset näkyy! Tai niin mie oletan tapahtuneen. Eikö sulla itellä näy missään mitään vastaavaa?
    Onneksi sitten niin, että ne oli vääriä hälytyksiä :)) ei se oikein oikealta kuulostanutkaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näin mä sen järkeilin, että on oltava ollut sama osoite? Koska miten muuten se voisi teidän seurantaan tulla? Perin omituista.

      Poista
  4. Neljä kuukautta on helvetin hieno saavutus!
    Kaikkea hyvää teille molemmille vaikka sua nyt menneisyyden aaveet ahdistaakin. Jos tämä Mia on sun doppelganger? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sanos muuta! En tiiä, mikä lienee, muttei noi tarinat meillä ainakaan ole yhteneväiset. Tposin, mulla on kyllä väitetty olevan kaksoisolento. Tosin siitä on 20 vuotta aikaa. Lieneekö tuo toinen vanhentunutkin samallatavalla ;)

      Poista
  5. Wau!!! Neljä kuukautta on yli 120 päivää ja se on huikea määrä. Olen suunnattoman onnellinen teidän kaikkien puolesta. <3

    VastaaPoista
  6. Hienoo ja mahtavaa. 4 kk ja ei viinaa. Kyllä elämä voi muuttua nyt lopullisesti.

    VastaaPoista
  7. Mahtavaa, 4 kuukautta on todella hieno saavutus ja valaa varmasti lujaa perustusta tulevalle :) Siitä se lähtee luottamus ja varmuus nousemaan :)

    VastaaPoista
  8. On se. Samaan aikaan se on lyhyt ja toisaalta pitkä aika! Parasta toivotaan!! Kiitos.

    VastaaPoista

Kiitos kommentista. Pus!