lauantai 8. maaliskuuta 2014

Sanomalehteä seinään ja kimalletta tissien päälle.

 Tämä umpeenlaitettu ovi, tai sen ulkonäkö oli kiusannut mua Maalaismiehen luona jo pitkään. Olin miettinyt, mitä kummaa sille voisi tehdä ja miten peittää. Täysin umpeen sitä ei voi laittaa, sitähän saatetaan joskus vielä käyttäää... ;) Olisiko jokin peittävä kangas hyvä? Maalaisinko tuon levyn? Tapetoisin? Alunperin ajattelin, että tuunaan vanhan oven tuohon päälle vain näöksi, mutta aukko on sen verran normiovea suurempi, ettei sellaista sitten kävellyt vastaan. 
Hiihtolomaviikon kirppiskierrolla mua vastaan käveli nippu vuoden -64 sanomalehtiä. Hassuja juttuja ja vanhaksi kellastunutta paperia.. Ensin mulla meni pari tuntia, kun luin lehdet ja naureskelin. Ihania vanhoja juttuja ja hyvin toisenlaista kuin nyt! Katsokaa vaikka:









No, sitten vain tapettiliisteriä ja sutimaan! Tällainen siitä tuli. Ihan hassunhauska ja ainakin vähän kivampi kuin se vanha. Tuohon voi koska tahansa jäädä lueskelemaan viidenkymmenen vuoden takaisia juttuja. 



Niin, ja ihastuin tällaiseen silitettävään bling-kuvaan. Piristin sillä mustaa paitaani. Mii laik, kissanainen kun oon.



Sokerina pohjalla; arpajaisvoitto Kotipellolta! Suloinen pussukka vaikkapa käsilaukkuun pikkusälälle tai meikeille...tai... Kaunis! Väreihin sopiva bambu-tiskirätti, aivan loistava! Kai te muutkin jo käytätte tällaista?  Enää en kaupan perinteisiin tiskirätteihin koske, nämä bambuiset ovat niin paljon parempia! Ja korttikin vielä sävysävyyn....Kiitos Tanni!!!

14 kommenttia:

  1. Tosi hieno tuo ovi! Tykkään noista vanhoista sanomalehdistä paljon! Tuohon sopisi hienosti vanhasta laudasta hyllyt, jos sellaiselle on tarvetta :) Hienon kissupaidan oot myös tuunannut. Onnea voitosta! Oon Tannilta saanut tuollaisen ihanan tiskirätin myös, mutta vielä en oo malttanut ottaa käyttöön.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla oli ajatuksissa vanha harmaa lauta myös....

      Poista
  2. Voi tuo Täydellinen sukuelämä -kirja on pakko kaivaa käsiinsä! Sukupuolielämän luonnottomuuksia?

    VastaaPoista
  3. Tuo ovi on mahtava!! Mua niin hitosti harmittaa kun aikoinaan löysin vanhasta hylätystä talosta laatikollisen vanhoja lehtiä ja mä pe..le olen mennyt ja hävittänyt ne - niistä kun saisi tehtyä just tuollaisia kivoja kollaaseja yms. Totta - pussukka on monikäyttöinen ja oikein ihanaa että pidät siitä.. mä myös vannon noitten bambuliinijen henkeen =) - ihanaa naistenpäivää sinulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos samoin! Voihan se olla, että lehdet vielä putkahtaa jostakin..

      Poista
  4. Vanhat mainokset ovat hulvattoman hauskoja. Ja tämä tuunaamasi ovi aivan mahdottoman hieno.

    Mä olen nyt toista vuotta käyttänyt banbutiskirättiä, enkä enää koskaan osta niitä pian-haisevia-epämääräisen-muotoiseksi-meneviä-yök-rättejä ;-)

    Upeaa viikonloppua sinulle =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mainio nimi niille tyhmä-räteille.
      Kiitos samoin!!!!

      Poista
  5. Siitä tuli hieno! Nyt kun teille tulee vieraita niin kaikki varmasti kokoontuvat tuohon eteen tuolien kanssa, oli siellä niin mainioita ilmoituksia :D

    VastaaPoista
  6. Joo, me voidaan pitää Ilmoitusilta! Tai ovibileet! Tai...

    VastaaPoista
  7. Kyllä se maailma vaan muuttuu viidessäkymmenessä vuodessa... :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista. Pus!