torstai 29. toukokuuta 2014

Ihan hömppää

Tutkinpa sitten hakusanoja, joilla tänne blogiin on eksytty:

blogi läskin elämää No joo, läskin elämää täällä kyllä vietetään, mutta taisit silti etsiä jotakin muuta blogia?
rippisormukset Kohtahan se on kesärippien aika. Sormuksia myydään varmaan jokaisessa kultasepäliikkeessä? Täältä ei valitettavasti löydy.
Kun soitan kaverin kännykkään Soitan aika usein. Toisinaan sieltä vastataan, välillä ei.
Läskit kipeänä Joka kerta, kun mä aloitan urheilun. Ja lopetan juuri siitä syystä.
Mitä tissit päällä laitetaan Siis mitä? Mulla on kyllä tissit päällä aina. Joten ne päällä laitankin aika paljon, kaikenlaista.
Sanna Schatz En tunne. Romanin kanssa kanssa vietin kyllä yhden illan ja naureskelin aika paljon. 
Miten olette ajautuneet salasuhteeseen Ei  mitenkään. Ei mulla ole mitään syytä salailla. Keneltä salaisin. Vai lasketaanko lapsilta salailu?
Kunnon sänku Mulla on sänky. Eikä ole kunnon. Kunnon sängyn mä luovutin Nuorimmaiselle. Sille kunnon uni on tärkeämpää kuin mulle. Mä ostan itselleni sellaisen sitten kun muutun rahakkaaksi yksilöksi. 




Miten mulle sattuu aina kaikkea pientä kivaa? Joka ei välttämättä ole kivaa juuri siinä hetkellä, mutta naurattaa jo illalla. Useimmiten kyllä mä hihitän jo heti hömpötyksen sattuessa..

* Mä olin Nuorimmaisen kanssa kirppiksellä ja tietysti iski hirmuinen hätä. Kipitin kovaa kyytiä vessaan, lirautin ja huomasin, ettei ole paperia. Tiesin, että jotain Suurempaakin on tulossa ja jokseenkin rivakasti, joten miltei housut kintuissa siirryin toiseen koppiin toiveenani, että siellä olisi paperia. Arvatkaa, oliko? Eipä siinä sitten muuta, kuin soittamaan Nuorimmaiselle kirpun puolelle, että menee autosta etsimään mulle jotakin pyyhintään sopivaa. Halleluja, että mä kiitin tapaani ottaa huoltoasemalta servettejä autoon varapaperiksi. Kiitos ABC!!!

* Viesti ystävälle:
"Noloo!!! Mä kokeilin kaikkia vaatteita tossa naismaiseen tapaan ja Nuorimmainen arvosteli. Sit se sano et: "Noi housut paat". Mä en ajatellu taas Mitään ja kiljasin, että "nää on liian kireet, eihän näitä saa tällä helteellä edes pois jalasta!". 
 Ehhhehhhehh..... likka katto hitaasti ja alko nauraa...  " Siis eiku tarkotin, et eihän näitä saa siis ILLALLA pois jalasta"...autto varmaan selitys tosi paljon....voi helkkari....

* Kehuin tässä taannoin eräälle miespuoliselle henkilölle olevani munahullu. Ja EN tarkoittanut sitä, miltä se kuulostaa! Mä nyt vaan satun pitämään munasta. KANANMUNASTA!! 
Ei siinä kyllä meinannut naurusta tulla loppua.... 

Moottoritiellä on merkki "kulumisuria".. Mietinpähän vaan, että mun peilissä vois olla samalainen kyltti. Paljon kauniimpi sana kuin ryppy, eiks vaan?




























15 kommenttia:

  1. Kulumisura on paljon parempi sana. Meikkiohjeissakin vois lukea että "liika puuteri paakkuuntuu kulumisuriin".
    Toisaalta "kulunut" ei oo hyvä sana. Ei se ainakaan sinuun sovi :)

    Onneksi sulla oli puhelin vessassa ja nuorimmainen mukana kirppiksellä! Muuten olis ollu aika ankeeta tuossa tilanteessa.

    Mie tiiän meilläkin pari tyyppiä, jolle vois tuollaisen kyltin hommata... :D

    VastaaPoista
  2. Mä oon kans sitä mieltä et kulumisurat on oikein hyvä kiertoilmaisu. Paitsi naurunrypyille, ne saa olla rehellisesti sitä mitä on.

    Ja mä oon edelleenkin sitä mieltä että läskit ei särje ;-)

    VastaaPoista
  3. Käsilaukkun on pakko tunkea aina nenäliinoja juurikin tuollaisten tilanteiden varalle :-)
    Tanni tuossa yllä kiteyttikin ajatukset muuten aika hyvin :-)

    VastaaPoista
  4. Sä olet kyllä sellainen nainen että sun kans ei tämä elämä ois hullumpaa: milloin paperihälytyksiä kirppiksen paskahuusista, milloin munahuutoja keskellä kylää..
    Laulun sanoja mukaillen: lupaat ettet ikinä muutu ♥

    VastaaPoista
  5. Uria saa tulla, elämän pitää näkyä :D

    VastaaPoista
  6. Kiitos hupaisista aamuhetkistä. Olet ihana. ♥

    VastaaPoista
  7. Sait hymyn huulilleni - kiitos! :)

    VastaaPoista
  8. Jos ne on naurulla ja kiljahtamisilla ansaitut kulumisurat, niin mahtavaa =D

    VastaaPoista
  9. Nauroin ääneen, musta toi oli niin paras toi, että housuja ei saa pois jalasta, ehhehe :)

    Mä voisin toimittaa sulle munia, jos asuisit naapurissa. Mulla on tälläkin hetkellä kotona ainakin 40 munaa. Siis kananmunaa. Niitä vaan tulee ovista ja ikkunoista ;)

    Vessakatastrofeja varten mulla on aina käsilaukussa varapaperia. Ja juu, jostakin pöllittyä, ei kotoa otettua :D

    VastaaPoista
  10. Ihaneita ootte te, kaikki hassu lukijani ♥

    VastaaPoista
  11. Nauroin niin, että taisin saada yhden kulumisuran lisää silmäkulmaani :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentista. Pus!