lauantai 21. maaliskuuta 2015

Ihana on päivän sana

Se on ohi. Pääpiirteittäin ainakin. Onhan noita laatikoita siellä sun täällä ja kaikki huiskinhaiskin ja heikunkeikun, mutta mä koetan malttaa ja olla riehumatta yötä myöten. Tuskin ne laatikot katoaa siitä yhtään mihinkään!! Mä vaan olen sellanen ärsyttävä perfektionisti ja malttamattomuus on toinen nimeni, että kaikki pitäisi hoitaa heti ja nyt, mielummin jo eilen. Mutta mä koitan olla...koska omaan nilkkaan se kolahtaa.

Uusi koti on ihana. Ihana-ihana-ihana. Siitäkin huolimatta, ettei ulko-ovi halunnut mennä kiinni ja keittiön viemäri oli ikävästi tukossa. Tukoksesta mä selvisin omin avuin ja huoltomies kävi renaamassa vähän lukkoa. Nyt se toimii jokatoinen kerta :)

Meillä on tilaa. Meillä on kaunista. Vessa ei ole koko ajan märkä ja pyykit ei kuivu keskellä olohuonetta. Keittiön kaappeja on enemmän kuin neljä. Seinän takana ei hauku koira. Eikä toisen seinän takana tapella. Mun äiti pääsi kahteen vuoteen ekaa kertaa kylään meille. Se vaan ei päässyt sinne kolmanteen kerrokseen jalkojensa takia. Ja heti se yllätti, mun paras äiti! Kun mä tulin töistä, oli Keskimmäinen jo täällä ja Nuorin tottakai. Kun äiti tuli, ne kaivoi piiloistaan suukkoja ja skumppaa! Yllärijuhlat uuden kodin kunniaksi, ihanat rakkaat <3


Meidän takapiha sulaa kovaa vauhtia ja mä kuikuilen sinne himokkaasti. I-ha-naa!!

Ehkä tympein vaihe koko muutossa, eli vanhan siivoaminen, yök, on jo puoliksi ohi. Jesss!! Eilen menin suoraa töiden jälkeen siivoamaan, mutta kun alkoi tulla pimeää, oli pakko lopettaa. Koska eihän siellä enää mitään lamppuja ole...ja mä olen niin pönttö, etten voi vaan sutasta siivousta, vaan hinkkaan kunnolla. Ehkä liian. Mutta kun ei anna omatunto periksi jättää... Enää vähän jäljellä, jee.

Ulkona näyttää upealta. Lähtisikö retkelle? Jäät ja muut olisi nyt kaunista ihanaa kuvattavaa... 

Ai niin!!! Sain vakkariduunin. Ihanaa!! Sieltä kolmospaikasta. Nivelet huutaa joka ilta ja yö tuskasta, mutta joka kuukausi tulee rahaa!! Ei hyvää, ettei jostain pahaakin. Vai oliko se toisinpäin....

Ihmeellistä, miten asiat kulkee ryppäinä. Tässä kuussa on tapahtunut jo paljon suuria ja hyviä asioita. Ihanaa!

36 kommenttia:

  1. Voi ihanuus! Onnea vakkariduunin johdosta! Onnea uuteen kotiin. Mä olen niiiiin iloinen sun puolesta ♥ Sä olen niiiiin ansainnut tän kaiken. Asioilla vaan on tapana järjestyä. Tässä taas todiste siitä. Ihanaa eloa ja oloa sinulle ja rakkaillesi sinne ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siinä paskasuossa ollessa ei kyllä aina jaksanut uskoa...mutta nyt on hyvin. Samoin sinne, kaikkea hyvää, usein oot aatoksissa...

      Poista
  2. Niin ne asiat vaan järjestyy! Päivä paistaa risukasoihinkin joskus <3

    VastaaPoista
  3. Ihanaa! Eikä vähiten se vakituinen paikka!
    Mullekin tuli ihan hyvä mieli tästä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ONhan se onnenpotku ja "maan tilassa " kohta jo varmaan harvinaistakin. Kiva, jos lämmitti sinne asti!

      Poista
  4. Ihanaa, että on ihanaa.. oi, kuinka iloinen olen puolestasi! Paljon aurinkoa ja ihanuutta sinulle<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Samoin sinne. Kohta (vai jo?) alkaa prätkäkelitkin!!

      Poista
  5. Heti alkuun myönnän, että olen hieman kade. Sekä muutosta että vakityöstä. Ihan hyvällä tavalla, en katkeralla. Mut siis aivan mahtavaa! Tai siis IHANAA!!! Onnea ihan kauheesti kaikesta IHANASTA, sä niin ansaitset kaiken mahdollisen IHANAN!

    VastaaPoista
  6. Universumi on siitä jännä, että se tuo juuri sitä, mitä tilataan, kunhan osaa tilata tarpeeksi tarkkaan. Sä tilasit OIKEIN!! So happy for you!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti. Hmm...mitähän mä sitten tilaisin...

      Poista
  7. Asioilla on tapana järjestyä <3

    Kannatti uskaltaa, eikös!

    VastaaPoista
  8. Onnea uuten kotiin ja onnea uudesta työpaikasta!
    Olen vilpittömästi onnellinen sun puolesta koska sä olet käynty läpi sellaiset talkoot ettei siihen joka iita olis kyennyt. Nyt sä voit antaa itsellesi takaisin sen ajan mikä sulta on mennyt vaikeuksien kanssa miekkailuun joten omista tää viikonloppu kokonaan itsellesi ja likoille - unohda työt.
    <3

    VastaaPoista
  9. Onnea kovasti uuteen kotiin ja työn johdosta myös! ♥

    Malttia vaan taas, niin laatikotkin on järjestelty :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, juu. Kiva, kun sä sitä säännöllisesti lähetät! Koska tarvetta on...

      Poista
  10. Vau! Tää postaus näin heti aamun alkajaisiksi saa hymyn huulille ja hyvän mielen, tästä on hyvä aloittaa lauantaipäivä :) Kodilla on niin suuri merkitys ihmiselle (ainakin suurimmalle osalle ihmisistä) että se, että koti on mieluisa ja siellä viihtyy on NIIN tärkeetä. Ihanaa että teillä on nyt sellanen koti <3 Ja vakkariduuni, ONNEA Helmi!

    VastaaPoista
  11. Kivaa, jos ilahdutti suakin!
    Oikeassa olet, koti on tärkeä paikka. Mulle ainakin, ollut aina. Mä viihdyn kotona ja nautin siitä, kun se on omanlainen. Koti on turvasatama <3 Joskus, silloin, kun talouspuoli oli kunnossa, mä monesti käytin vertauksena sitä, että jos saan jostakin ylimääräisen satasen, niin mä ostan sillä mielummin jotain Kotiin, kuin esim laukun tai vaatetta tai meikkiä, niinkuin (kai) suurin osa naisista tekis. Koti on paras paikka maailmassa <3

    VastaaPoista
  12. Oi miten hienoja uutisia! Onnea työpaikasta ja kodista! Sinä olet kyllä jaksanut olla sinnikäs.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Jostain se sinnikkyys on putkahtanut viime vuosien aikana :)

      Poista
  13. Mahtavia uutisia! Ihanaa lukea, että asiat menevät noin hyvin, järjestyvät. Onnittelut :)

    VastaaPoista
  14. To-del-la upeita uutisia ja iloitsen täällä sydämeni pohjasta näistä. ♥
    Maltilla kuitenkin eteenpäin, ettei positiivinen stressi tee tepposia ja mopo karkaa käsistä. Enpä kyllä usko, että näin käy, sillä itsehän jo itseäsi toppuuttelet.
    Hymy huulilla kevättä ja kesää kohti. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pakko toppuutella, tunnen itseni :)
      Ja toisaalta...tuo työ on vaan niin pirskatin raskasta yhä vaan, että enpä kauheasti edes jaksa...ja nyt on nuo nivelet kiukutelleet päivin ja öin, parempi olla vaan suht rauhassa ja tössöttää kotona.
      Hymy huulilla kevättä ja kesää kohti. :-) Sinä myös!

      Poista
  15. Onnittelut työstä ja uudesta kodista! :)

    VastaaPoista
  16. Sun elämän aalto on nyt ollut lämmin ja myötäinen, hirmuisesti onnea uuteen kotiin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on..varmaan jotain ihanaa tropiikista karannutta lämmintä vettä ♡ Kiitos!

      Poista
  17. Hienoa Helmi nauha hienoa❤️ Teille tulee varmasti ihana kesä siinä uudessa kodissa. Take it easy jotta jaksat duunissa. Tiina

    VastaaPoista
  18. Oi miten ihanaa!
    Onnea uuteen kotiin ja onnea uuteen työpaikkaan! Olet ne ansainnut unelmahelmi <3

    VastaaPoista
  19. Onnittelut työpaikasta! Se on tänä päivänä kyllä todellinen onnenpotku!

    VastaaPoista

Kiitos kommentista. Pus!