keskiviikko 11. maaliskuuta 2015

Onnenpäivä!

Kyllä,tänään on sellainen! Nuorimmainen ei sairasta reumaa,tai muutakaan nivelsairautta. Jalkakipu on pitkäkestoinen ja inha vaiva,mutta paranee kyllä. Viimekädessä pienellä operaatiolla,mutta siihen ei vielä ole aihetta. Selvisi samalla, että Nuorimmaisella on tietty kudostyyppi,joka on noin 20%:lla suomalaisista,ja se altistaa herkemmin niveltulehduksille,kuin muita. Yleisimpänä tenniskyynärpää. Tämäkin on loppuelämää varten hyvä tietää. 
Olin niin onnellinen ja juhlatunnelmissa uutisesta,että vein tyttären herkuttelemaan,tilipäivän kunniaksi;ihanaa!!! Edullinen lounasbuffet, mutta meille yhtä juhlaa.



Lisäksi mä suorastaan törmäsin aletankoon,jossa tämä ihanuus  huusi mua! 19 euroa ja tämä kevätsuloisuus puristää mua nyt ihan suunnattomasti! Minä,joka en perusta juurikaan muodista,laukuista tai kengistä,olen nyt aivan onnessani tästä karamellista!!



Eikä tässä vieläkään kaikki! Isännöitsijä soitti ja me saadaan uuden asunnon avaimet jo huomenna! Wuhuu,me päästään fiilistelemään ja vapaasti ihailemaan tulevaa kotia jo huomenna! Pikainen kahvihetki äidin ja veikan kanssa kruunasi koko päivän ♡ Nyt jaksaa taas pakata, pakata,pakata, pakata...


Aurinko paistaaaaaaa! Ja muumit jutteli mulle kaupassa:


26 kommenttia:

  1. Tämä postaus kirvoitti makean hymyn huulille täälläkin.
    Ihanaa!

    VastaaPoista
  2. IIIIIIIIhania juttuja!!
    JIPPII HURRAA. Mä oon happy tästä auringosta!!

    VastaaPoista
  3. Ihania uutisia<3 Jee, mikä laukkukin!

    VastaaPoista
  4. Ihania uutisia & supersuloinen laukku! Elämä on vaihteeksi kohdellut sua hyvin ja mä olen niiiin onnellinen sun puolesta! :) Kaikkea ihanuutta jatkoonkin ja voimia muuttopuuhiin! ♥

    VastaaPoista
  5. Voi miten ihania uutisia......Parasta mitä äiti voi toivoa, että lapsella ei ole mitään vakavaa <3 Laukku on myös söpö!!

    VastaaPoista
  6. JESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    VastaaPoista
  7. Ihana postaus ♥ Ihania uutisia ♥ Ihan mielettömän hienoja uutisia kaikki =) Tsemppiä muuttopuuhiin. Rankkaa hommaa, mutta uskon, että se palkitsee. Pus ♥

    VastaaPoista
  8. Oi, kun mä oon niin onnellinen sun puolesta <3

    VastaaPoista
  9. Hienoa! Niin ne asiat lähti rullaamaan :)

    VastaaPoista
  10. Voi miten hyviä uutisia! Olipa hyvä kuulla, että ihmisellä voi olla tuollainen kudostyyppi, kun oma mieheni kärsii jatkuvista nivelkivuista ja vaiva on selvästi periytynyt pojille. Eikä kokeet näytä reumaa.
    Hyvää viikonloppua ja asunnon fiilistelyä!

    VastaaPoista
  11. Ihanaa lukea näin onnellisia kuulumisia :). Ja parasta tottakai, että tyttären vaiva paranee <3

    VastaaPoista
  12. Hieno. Kiva kuulla hyviä uutisia. Tiina

    VastaaPoista
  13. Ihana kuulla noin hyviä uutisia! Terveys on asia mikä ei todellakaan oo itsestäänselvyys, joten hienoa että nuorimmaisesi vaiva on kuitenkin parantuvaa sorttia.
    Upean laukun löysit ja hyvä että vietitte ihanan hemmottelupäivän! Innolla oottelen kuvia teidän uudesta kodista jos meille jonkun kuvan haluat jakaa :) aurinkoisia päiviä sinulle ja perheellesi!

    VastaaPoista
  14. Ei kai se kudostyyppi ole HLA-B27?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Odotan postissa epikriisiä, jotta saan varmistuksen. Googlettelin itsekin ja tuon löysin, mutta kun kuulostaa vieraalta.... Joku kirjainyhdistelmä se kyllä oli...

      Poista
  15. Ihania uutisia!

    Oikein upeaa viikonloppua teille sinne <3

    VastaaPoista
  16. Miten mahtavia uutisia! Ja ihana kevätlaukku, siinä on sävyjä mansikka ja vanilijapehmiksestä :)

    VastaaPoista
  17. JIIIEEEII!!
    Tosi hieno uutinen!
    Oikein hyvää sunnuntaita koko porukalle - kattisia unohtamatta <3

    VastaaPoista

Kiitos kommentista. Pus!