maanantai 8. kesäkuuta 2015

Ilahdus ja kiitostostostos



Samana päivänä mulle ilmaantui postiluukkuun kaksi ylläripakettia. Ihanaa ja jännää!
Toisessa ihanaa mun herkkusuklaata (miten sä muistitkin!) ja varmaankin oman pihan hortensioista kuivattu kukka kortissa. Kaunis. Kiitos <3
Toisessa myös suklaata (paistaakohan se jutuista läpi, että mä olen suklaa-addikti??). Lisäksi vähän kaunistusta ja turkoosit helmet. Eiköhän näistäkin joku koru kaulaan ilmaannu.

Lämmin kiitos molemmille, ootte te kyllä i-ha-ni-a!!!

10 kommenttia:

  1. Sulla on kyllä silmää estetiikalle, kun on niin nätisti aseteltuja kuvia :)

    VastaaPoista
  2. Kynsilakka on ihan sun väristä :) hempeää ja suloista... ja siis - kuka nyt ei suklaasta tykkäis??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, mäkin tykkään! On niitäkin outoja ihmisiä tavattu, joille ei suklaa kelpaa...tsih :)

      Poista
  3. Ihania muistamisia ♥ Niissä on ollut ajatus mukana.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on. Ja se tekee ylläristä vielä enemmän arvostetun <3

      Poista
  4. En ole ikinä maistanut tuota suklaata, nyt iske suklaahimo :D

    Yllätyslahjat ovat ihania :)

    VastaaPoista
  5. Cloettan suklaat ovat hyviä! Niin tai olivat, silloin kun mä vielä sain syödä niitä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih...joku ilo sullakin PITÄÄ olla. Eli mikä se nyt sitten on??

      Poista

Kiitos kommentista. Pus!