keskiviikko 15. heinäkuuta 2015

Talo keittiön pöydällä

Mä olen kasvatellut siemeniä tällaisessa pikku "terraariossa". Ikean huojuva malli, mutta silti aika kiva :) Pikkuinen, mahtuu hyvin pöydälle. Kuva vääristää, tuo näyttää ihan liian isolta. 
Nyt, kun esikasvatushommelit on ohi, tein tuollaisen asentelmantapaisen kesää ilostuttamaan. Ihan tienpintareilta keräilin kiviä ja simpukat olen saanut jo keväällä Espanjasta, Galiciasta. Kiitos!! <3 


Simpukoita on paljon enemmänkin, mutta niille tulee aikanaan muuta käyttöä. Osa pääsi koristamaan nyt kuitenkin koristamaan  asetelmaa. Nuo reikäversiot on minusta hauskoja. Joku kiva puunkarahka tonne pitäisi vielä löytää. Täytyypä pitää simmut auki..


Joulu kun tulee, tänne voisi laittaa jotkut valot ja hiutaleita (ei puuro ;) ) ja ja ja ja..... 


20 kommenttia:

  1. Sullahan on siellä akvaario! :-)
    Tykkään erityisesti tuosta neliskanttisesta kukkaruukusta. Se on kaunis.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin tykkään. Kirppislöytö aikojen takaa; 50 snt.

      Poista
  2. Monesti Ikeassa tuota katsellut! Kiva, kun keksit sille muutakin käyttöä, kun pelkästään "kasvihuone".

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ja silloin kun tämän ostin, se oli vielä vitosen halvempi kuin normaalisti. KIssojen takia sen alunperin ostin, nuo kun tykkäävät mullasta niin kovin....

      Poista
  3. Ihanaa, kohta on syksy ja sitten on joulu :). Toinen lapseton joulu, mutta ehkä jotain muuta kivaa, ken tietää :). Mäkin osaisin ehkä hoitaa tommosta akvaariota!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miks toinen perään?
      Ja tosiaan, siihen on puoli vuotta, ehtii tapahtua vaikka mitä! ;)

      Poista
    2. ei kun toinen lapseton joulu eron jälkeen, viime vuonna mulla oli lapset :). Niiii! Muthan ehditään viel jättää prkl! Ai mut et sä ehkä sitä tarkottanu :D. Hitto mä oon urpo :D

      Poista
    3. No nyt oot!!! Mitäs JUST totesit eilenkö se oli..... ;) Että sutkin muistetaan jne. Niiii!!!!!!

      Poista
  4. Terraarion voisi sisustaa vaihdellen vuodenaikojen mukaan :-)

    VastaaPoista
  5. Voi kun ihana! Tykkään kovasti ideasta ja toteutuksesta :)

    VastaaPoista
  6. Mä repesin tuossa puurohiutalekohdassa ;-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tirsk :-D
      Toisaalta, voishan sinne jossain kohtaa tehdä ruokanäyttelynkin.....

      Poista
  7. Tosi ihana idea. Ja odotan miltä se jouluna näyttää. Tosin mä ensin ihmettelin, että mitä ihmettä, kun luin, että kasvatat siellä sieniä....Kannattaa siis lukea kunnolla, eikä olla lukevinaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, mulla on salainen harrastus; sienten kasvatus :-D

      Poista
  8. ...ja tanssia asetelman ympärillä tip tap tip tap :D

    VastaaPoista
  9. IHANAA!!!!! Aivan vauhkoa nähdä nuo. Kiva, kiva ja vielä kerran kiva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, nuo ovat tositosi kauniita!!!! Kiitos <3

      Poista

Kiitos kommentista. Pus!