tiistai 13. lokakuuta 2015

Haastehommeleita




Haasteen säännöt:
1. Kiitä tunnustuksen antanutta bloggaajaa ja laita linkki hänen blogiinsa.
Kiitos ihanan pirskahteleva hösseli Elisa! Sutkauttelija-Elisa on spontaani ja herkkis tyylimimmi, jonka postauksia on ilo lukea. Elisa on AITO!

2. Vastaa sinun nimenneen bloggaajan 11 kysymykseen.
3. Nimeä ja linkitä 11 Liebster Award -tunnustuksen saavaa blogia, joilla on alle 200 lukijaa.
4. Keksi 11 uutta kysymystä valitsemillesi blogeille. 

Elisa kysyy, minä vastaan:


1. Millainen blogi sinulla on? Onko blogisi muuttunut matkan varrella?

Blogini on samaa kuin oma mielentilani. Välillä ollaan maassa, välillä taivaissa. Joskus vilahtelee askarteluja, helmeilyjä, kissoja, lukemista...mitä milloinkin! Olisiko tämä vähän kuin päiväkirja? Blogi on (vaikka onkin muuttanut välillä) aika samanmoinen kuin alussakin. Yli viisi vuotta olen bloggaillut. 

Kakkoskysymys puuttuu Elisalta. Ja niin näyttäisi puuttuvan myös Kepposkalta, jolta kyssärit siirtyivät Elisalle :-D Jatkan siis perinnettä.


3. Mitä haluaisit blogissasi kehittää?

Hmm....töissä pitää kehittää nyt niin paljon, että täällä en jaksa.

4. Millaisen neuvon antaisit aloittelevalle bloggaajalle? 

Ole oma itsesi. Älä anna kommentoijien pahoittaa mieltäsi. 

5. Mikä olisi unelma-ammattisi? 

Sitä mä mietin itsekin. Mä rakastan kirjoja, kukkia, käsillätekemistä. Jotain niihin liittyvää. Haluaisin olla kukkakauppias, jos tietäisin, että elinkeinoni olisi turvattu!

6. Paras tapasi rentoutua? 

Lukeminen. 

7. Mistä haaveilet tällä hetkellä? 

Tää on ihan hirveän vaikea. Onko haaveet niitä, joita voi/saa haaveilla ajattelematta mikä on viisasta, onko niiden edes mahdollista onnistua? Vai onko haaveet niitä, jotka edes voivat olla mahdollisia?
Heti mä en keksi mitään, pitää miettiä. 

8. Paras vuodenaika? 

Kevät ja kesä. En pysty valitsemaan kumpi, molemmat on niin ihania omalla tavallaan.

9. Oletko jo miettinyt/ostanut joululahjoja?

Olen miettinyt ja listannut. Yksi on hankittuna.

10. Paras lahja, jonka olet koskaan saanut? 

Mä olen lahjaihminen. Rakastan miettiä ja antaa lahjoja. Tykkään siitä, että niissä on joku idea. Ja tottakai mä olen onnellinen ja ilahtunut saadessani lahjoja. 
Mitään suurta ja ihmeellistä mä en muista saaneeni, entisessä elämässä lahjat kuitenkin aina olivat sovittuja, välillä yhteisiä puolison kanssa, järkeviä ja tarpeellisia. Toki tässä ihan viime vuosina olen saanut kaksi upeaa matkaa lahjaksi, kiitos <3 
Ilahdun pikku muistamisista suuresti, ei lahjan tarvitse olla rahalla mitattava, enemmän ilahduttaa "se juttu". 

11. Millä perusteella valitset ne blogit, jotka pääsevät lukulistallesi? Ne blogit ovat aitoja, elämänmakuisia ja ne kertovat myös elämän synkistä puolista. Kauhean kauaa en vaan jaksa blogeja, joissa esitellään sisustusjuttuja tai jossa ylipäätään kohdennutaan vain yhteen aiheeseen. Tai joissa kaikki on vaan ihanaa ja höttöä ja vaaleanpunaista pumpulia. Usein lukemani blogit ovat samaa ikää olevien naisten "elämäntuskaa ja -onnea" käsitteleviä. Toki kiinnostavia poikkeuksiakin löytyy.


Nyt olen tylsä, enkä haasta ketään. Jokainen lukulistallani oleva blogi on omalla tavallaan kiinnostava ja kuka tahansa teistä saa tämän halutessaan napata matkaan. Kyssäritkin voit napsia tuosta ylhäältä ;)

6 kommenttia:

  1. Oi, minäkin olen haaveillut kukkakakauppiaan "urasta", mutta torimyyjänä.. olisihan oma putiikki kiva, joka päivä kaunista ympärillä ja suloisia tuoksuja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, olisi se!
      Mutta mä olen koko ikäni katsellut yrittäjyyttä monessa polvessa ja en todellakaan ala yrittäjäksi koskaan! Niin monta takaiskua ja turvattomuutta olen nähnyt ja sen, miten koiran asemassa yrittäjä tässä yhteiskunnassa on, että koskaan en siihen ryhdy.

      Poista
  2. Omannköisiä vastauksia sulla, tykkäsin :D

    Mun mielestä haaveet on niitä, joita miettii mentaliteetilla, että vain taivas on rajana, mutta huomaa (loppupeleissä) että aika perusjuttuja sitä kaipaa. Esim työ joka oli merkityksellistä ja sitä vois auttaa muita (jos osaa)....(mun ikihaave).

    Ja otan kohteliaisuutena, et oon aito hösseli, hösselit rulaa... Puss!

    VastaaPoista
  3. Kukkakauppiaana olisi ihanaa olla. Sulla oli tutun tuntuisia vastauksia. Katson josko nappaan sinulta tämän haasteen =)

    Ihanaa loppuviikkoa!

    VastaaPoista

Kiitos kommentista. Pus!