lauantai 24. lokakuuta 2015

Kyllä minä niin mieleni...


...sain iloiseksi!!!! 

Miksei roskikset voi olla jokapaikassa kivoja?
 Ihana raitapaita kirppikseltä.
Hinta 3 euroa, uusi, ja Novitan ihanan pehmeä kangas. Mulla on tää päällä niin pirtsakka olo! (kiitti vaan Elisa, tää on sun "syy" !)





Mulla oli mahis päästä töiden merkeissä herkkuparatiisiin. Kolmen tunnin ajan kierrellä ja katsella uutuuksia, maistella suolaisia ja makeita. Yllättäen ehkä kuudesosa makeista pääsi kuvaan... Voitte olla varmoja, että mä olin TÄYNNÄ. 
Ja miten kaunis tuo annos olikaan!



Jokseenkin hulppeat vessamaisemat, vai mitä?  


Sokerina pohjalla vielä yksi kuvaton onni: arvatkaa, miltä tuntuu tulla sateisena lauantaina yhdeksän tunnin tappotyöpäivän jälkeen kotiin, avata ovi ja huomata tuoksusta, että jotain ihanaa on luvassa.... Keskimmäinen ipana oli kylässä. Oli leiponut sekä sämpylöitä, että muffinseja. Kynttilät loimottivat ja oli niin....aah!

Tällä viikolla on tapahtunut taas ihan uskomattomia ikäviäkin asioita. Ei ihmisille vaan tapahdu tällaisia asioita!! Ystävä totesikin, että mun elämästä saisi jo kirjoitettua kirjan.
Ehkä siksi mä koetankin tukeutua noihin ylläoleviin hyviin asioihin. 

16 kommenttia:

  1. Onpahan hienoja roskiksia! Mikä idea antaa vapaat kädet jollekin taiteilijakerholle maalata kaikki roskikset :) täällä kun on semmosta, että kaikki on pakko rikkoa ja töhertää, niin tuntuu, että tuollaiset sais olla ehkä enemmän rauhassa rikkojiltakin, kun ovat nättejä?

    Ja kolme tuntia herkkujen maistelua!!! Jotain käsittämätöntä kyllä. Ja hienoa, että työn puolesta - maksettiinko sulle palkkakin siitä??

    Vessamaisemat tuo mun mieleen Riihimäen sairaalan (ajat sitten lakkautetun) osasto 7:n suihku/wc -tilan...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Palkka maksettiin juu. Ja junamatka kans! (ja tokihan mä haalin kaiken mahdollisen mainoskaman (suklaata, kyniä, heijastimia jne) kotiin myös ;)
      Mä olen nähnyt noita roskiksia monessa eri kylässä, varmaan on just joku nuorisotoimen tms projekti. Uskon kanssa, että saavat olla rauhassa kun ovat niin kivoja.

      Poista
  2. Ihnia roskiksia!

    Jaksamista niiden ikävien asioiden kanssa, onneksi sulla on toi sun positiivinen ajattelumaailma <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin minustakin!
      Nyt on kyllä pakko olla...huhhuh. Viime yö meni kyllä sit kieriskellessä..

      Poista
  3. Hah, mä oon happy kun raitapaitojen ilosanoma kiirii maailmalle :D

    Kivoja/ihania juttuja (noi lapsen tekemät sämpylät, iiks!!!!)...ja kurjaa, että niitä huonoja. Mä niin lukisin sun kirjoittaman kirjan. Tsemppiä mussu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olikohan se kasikytluku kun maripaidat oli muotia? Mulla oli niitä meinaan MONTA! Siksi kai kyllämystyin raitaan niin täysin.... Nyt on varmaan kulunut pari vuosikymmentä ja taas tykkään, näköjään ;)
      Hmm....kirjoittaisko kirjan?

      Poista
  4. Herkut saa veden kielelle. Tuttu paikka, tuo vessa(kin) :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellakin oli herkkuja. Harmi, etten tajunnut kuvata myös suolaista puolta ja KAIKKEA!
      Mulle käynti ko. paikassa oli eka.

      Poista
  5. Ihania juttuja :) Yritä jaksaa ammentaa niistä voimaa.

    VastaaPoista
  6. Heippa! Osallistuit blogissani Labello-huulirasvojen ja Nivean suihkusaippuan arvontaan (http://blumenwies.blogspot.fi/2015/10/kuivan-ihon-pelastajat-arvonta.html) ja arpaonni suosi sinua! Onneksi olkoon :-) et kuitenkaan ollut muistanut laittaa kommenttiin mukaan sähköpostiosoitettasi, joten en voinut ottaa sinuun siten yhteyttä.

    Lähettäisitkö sähköpostiini (blumenwies@hotmail.com) nimesi ja osoitteesi, niin saadaan paketti sulle toimitettua pian! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wuhuu!!!! Ihanaa!!!!! Jeeee!!!!! Kiitos!!!!!!!!

      Poista
  7. Ihanat roskikset ja vielä ihanampi toi lapsen järkkäämä yllätys ♥
    Niille ikäville jutuille ei-tykkäys.
    Sulle isot halit ja sydän! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli se niin luksusta haistella heti ovelta leivontatuoksuja....
      Halit ja sydämet sinne kans!

      Poista
  8. Ihania kuvia ja tosi mukavaa, että lapset olivat järjestäneet sinulle noin ihanan yllätyksen.
    Kyllä noilla taas hetken kestää niitä ikäviäkin juttuja! Voimia!

    VastaaPoista

Kiitos kommentista. Pus!