tiistai 17. marraskuuta 2015

Yllätys

Voi jestas ja ihastus ja totaalinen yllätys!!

Mä ihmettelin eilen kovasti saadessani postista tekstarin, että mulle on siellä paketti. Mietin jo hetken, että soitan sinne että kyseessä on joku virhe enkä ole mitään tilannut. Onneksi hassu ystävä paljasti itse itsensä kyselemällä kainosti, onko mulle tullut tekstaria... Siitähän sitten arvasin. Koetti mokoma selitellä kaikkea, mutta ei ihan onnistunut; epäily oli jo herännyt!!
Tunnetusti malttamattomana mun oli pakko lähteä käymään postissa.... ja voi mahoton, mitä paketista paljastui:



TEEKALENTERI!!!!!!


Jokaiselle joulukuun päivälle eri makuinen tee! Ou jee!!

Kyllä niin yllätti ja ilahdutti. Kiitos. Sydän!
ps. tää kostetaan!

13 kommenttia:

  1. Teekalenteri! Never heard, mutta tommonen mun pitää saada! Olen jo vuosia boikotoinut suklaakalentereita, koska lihottavaa, mutta teekalenteri kuulostaa just täydelliseltä. Lähdenkin tästä heti kuukkeloimaan, missä moisia myydään...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tossa edellisessä postauksessa eri kalentereista vähän puhutaankin, kommenteissakin. Tää on minusta ihan huippu, sopii hyvin teehullulle! Tää mun on Ruohonjuuresta.

      Poista
  2. Joskus universumi ( tai ystävä) on paras ❤❤👍

    VastaaPoista
  3. Oi miten huippua! Ihana ystävä sulla ja ihana kalenteri ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huippua juu ja ihanaa kun oli niin totaalinen ylläri!

      Poista
  4. Oi miten ihana lahja! Nautinnollisia teehetkiä
    ...muistat ettei mennä avaamaan kalentereita ennen aikojaan.. odotat sinne joulukuuhun kiltisti =D

    VastaaPoista

Kiitos kommentista. Pus!