maanantai 18. tammikuuta 2016

Joskus minäkin kuolaan!

Jos mä kuolaan jotain vaatetta kerran vuodessa, niin se on nyt!!!  Mä en juurikaan ostele vaatteita, joskus kirpparilta jotain, mutta A. muuten niitä tuntuu olevan ihan vanhoissakin tarpeeksi. Lisäksi, B. kun mä suurimman osan päivistäni olen töissä (työvaatteet)  ja kotona, mulle riittää farkut ja trikoopaita ja koru, kun kukaanhaan ei mua "koskaan näe". Ja C. sekin vielä, että mä pidän vaatteita, jotka on musta kivoja/hyväntuntuisia, en seuraa juurikaan muotia. Tottapuhuen en ymmärrä siitä hölkäsen pöläystä! Onneks muotiguru Elisa esittelee blogissaan toisinaan mulle kaikkia ukkosenihmeitä :-D
Mutta nyt!!  Mun silmä osui mainokseen, jossa oli tämä ihanuus. Niin ihana ja niin mun värinen ja näköinen ja kaikkea!! Ah, ihana!! Sitähän mä en tiedä, missä mä tällaista ikinä pitäisin, mutta ainahan kuolata saa. Eikö vaan??


http://www.dresslily.com/sweaters-cardigans-c-23.html?lkid=57699&utm_source=facebook&utm_medium=direct&utm_campaign=120310



(Ja noi housut kun vetäisin päälleni niin täällä kylässä olis monta uutta haudattavaa. Nauruun kuolleita, raukat.)









30 kommenttia:

  1. Käin kurkkimasa hintaa (ei paha!) ja muitakin tuommoisa liehukkeita oli ko. kaupassa. Eiks oo hurjaa, että pitää miettiä, että talous kaatuu jos ostaa itelleen 20€ jutun?

    Törmäsin tähän tunteeseen kun kävin kaupungissa ruokaostoksilla ja teki mieli alesta yhtä juttua. Hinta oli 15€ mutta oli pysyttävä kovana. Ruokaan on rahaa - ja on oltava - mutta muuhun ei. Ei juuri koskaan!

    Silti halit sinne <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä! Sä niin tiedät tän. (mä yritän aatella, et me ollaan sitkeempiä ja sissimpiä kun muut... ;) )
      Hali <3

      Poista
    2. Mutta muistakaa että elämä on yllätyksiä täynnä ja vaikka ihminen on kärsimätön, yllätyksille pitää antaa aikaa koska ne voi vaikka toteutua jahka Po-joessa on virranut vettä vielä jonniin aikaa ;)

      Poista
    3. Yllätykset on ihania..ja ihan itkettäviäkin! Kaikenlaisia enkeleitä sitä eteen tulee...

      Poista
  2. Tuollaiset helmat on kivat talviaikaan, kun vetäiseen lyhyen takin päälle ja lähtee kylille :) näyttää aika kummalta, meinaan. Kokeiltu on.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin täälläkin :) Mut onk se nyt niin nokonuukaa?

      Poista
    2. Ei :) kyllä porukasta saa ja pitää joskus vähän erottuakin.
      Mun tyttö päätti haluta reisitaskuhousut, ja arvaa vaan onko tämän nykymuodin aikana mitään tyttöjen reisitaskuhousuja yhtään missään! No ei. Jossain nettikaupassa kalliilla. Se on syntyny liian myöhään - tai liian aikaisin, kaipa ne tulee taas muotiin nekin joskus.

      Poista
    3. Varmaan tulee, joskus. Mutta sillon tyttö ei halua niitä enää :)
      Se on kumma, että jotain kun ne saa päähänsä, niin ne ei luovuta. Onko sunkin tyttö sellanen "joukosta erottuja" niinkuin täällä. Kirppikset on silloin aika pop.

      Poista
    4. No se kattoo nyt Areenasta (jo kertaalleen läpikatsomaansa) H2O -sarjaa (isänsä ollessa innokkaasti mukana!?) ja siellä tytöillä on sellaisia housuja...

      Poista
    5. Ja saa lisää vettä myllyyn :)

      Poista
  3. Hah, minkä ihanuuden olet bongannut! Minäkin innostuin ja hurmoiduin! Näin kevään (??) lähestyessä pastellit alkavat taas miellyttää silmää!!

    Ehkä pastelleista voisi tehdä oman postauksensa ;)

    t. Muotiguru aka fashionista Elisa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pastellit on niin mua <3 Oli kesä tai talvi ;) (eli eiks samoista väreistä saa muodissa pitää eri vuodenaikoina ;) )
      Tee ihmeessä!!!

      Poista
  4. Kyl mäkin välillä kuolaan. Vaikken sit ostakaan. Jos olis paljon rahaa, niin varmaan sortusin aika paljon useammin ostaa jotain ihanuuksia. Mut ainakin voi inspiroitua netissä tyyleistä ja joskus vaikka bongata kirppikseltä jotain samantyylistä. Ellet sit ihan tilaa tota :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tilaa. Kts Marjaanan kommentti...
      Mutta juu, joskus sitä minäkin sentään. MUtta kuten sanottu, kun on duunivaatteet, eikä oikeastaan koskaan tartte "edustaa", niin hirveesti ei tarvii, vaikka haluiskin.

      Poista
    2. Yritin vastata tähän tosi monta kertaa, mut aina jotain teknistä ongelmaa. Vielä kerran siis yritys:

      Tällä kertaa lienee vain sun onni, ettei sulla ole nyt fyrkkaa tilata. Sivusto on käyttäjäkokemusten mukaan huonossa maineessa ja vendor reliability on poor, joten itse en ainakaan tilaisi tuolta mitään, enkä uskaltais korttia vinguttaa, vaikuttaa vahvasti huijauspuljulta :(

      Poista
    3. Jotain häikkää on, koska yksi kommenttikin katosi taivaan tuuliin, kun sen julkaisin. Höh.
      Mä en edes katsellut pidemmälle, kunhan kuolailin kuvaa. Mutta hyvä sitten, ettei olis kannattanutkaan... Kiitti ;)

      Poista
  5. Kiitos taas hyvästä hersyvästä postauksesta.Nauraa hekottaa täällä itteksensä:)Sinulla on todellakin kirjoittamisen lahjat hyppysissä.
    Terveisin Merja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olipa ihana kommentti. Tulipa hyvä mieli! Kiitos <3

      Poista
  6. Kivaa, kun olet tullut takaisin. <3 Pitäisiköhän minunkin palata
    blogistaniaan? Toivottavasti voit pian paremmin. T. Sukulaissielu vuosien
    takaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sun kommenttisi katosi johonkin, mutta ongin sen säposta tänne julkaistavaksi. Näin siis nimimerkkisi ;)
      Miten niin tullut takaisin? Mistä muuten tunsit mut, sehän oli eri blogi, missä kävit? Kai? Mutta kiva että löysit, mulla oli sua pitkään ikävä silloin kun poistuit <3 Birgitalla olen nimimerkkisi nähnyt, mutten ollut varma, oletko sama lintunen ;) Kivaa kun löysit mut! <3

      Poista
  7. Komea asukokonaisuus vaikken minä mitään tiedäkään naisten pukeutumisesta mutta tuo on jollain tapaa...ööö..miten sen nyt sanoisi... raikas tai semmonen. Kai sille on joku oma termikin jota minen tiedä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En minäkään :-D Mutta mun simmua se miellyttää...

      Poista
  8. Nauran täällä sun kirjoitustas risoista farkuista. Jos mä menisin noi housut jalassa mun äidin luo, se kiskois mut välittömästi vaatekauppaan ja maksais mulle ryysyläisraukalle ehjät ja ennenkaikkea siistit housut! Kysyis varmaan vielä et missä kunnossa mun alusvaatteet on... Vielä jos villapöksyt vilkkuis revityistä aukoista näillä pakkasilla niin wau! Toi jakku on kiva!

    t. Satunnainen lukija

    VastaaPoista
  9. On kyllä ihana neule! Tuollainen olisi ihan mahtava. Mun poika kulkee tuollaisissa housuissa ja mun äitini on aina ihan kauhuissaan. Joten itselleni ei tulisi mieleenkään järkyttää vanhaa äitiä. Kuolaaminen on kaikille sallittua, joskus teen sitä itsekin. Olen vain huomannut omaavani niin kalliin maun, etten ikinä pysty niitä hankkimaan, joten lehden reunat ovat märkinä jatkossakin....

    VastaaPoista
  10. Mä olen tuijotellut samaa tuotetta, se saa jotenkin hyvälle tuulelle värikkyydeltään ja malliltaankin. Pastelleista tulee niin keväinen olo ja vaikka olenkin siirtänyt kesävaatteet laatikkoon, niin pari vaaleanpunaista puseroa roikkuu kaapissa vain sen vuoksi, että joskus on pakko saada romantiikkaa päälle.

    Housut, noistahan näkyy läpi! Ei näillä pakkasilla ja näillä leveysasteilla voi tuollaisia käyttää. Voi Helmi sua ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, vaaleanpunainen on meidän haihattelijoiden väri ;) <3

      Poista

Kiitos kommentista. Pus!