tiistai 5. tammikuuta 2016

Next!


Tiedättekö, mua alkaa pikkuhiljaa jo naurattaa. Silloin kun ei itketä. Nyt mulla on IRIITTI!  'klik'!
Täällä  'klik' vielä lisää tietoa.  Tekisi mieli sanoo rumasana. Ja sanonkin. pe#%#"/& vi#"/ saa#¤%=## . Oho, tuli monta, vahingossa, perkele. Sen lisäksi, että tauti on aika ikävä ja hankala, tuli taas ylimääräisiä kuluja tk-käynnistä, sairaalan polimaksusta, bensasta ja lääkkeistä. Kiroilen lisää. Ja lainaan lapselta. Oikein vuoden mutsi!

Mä luulin meneväni huomenna töihin. Luuloksi jäi. Nyt mä olenkin taas viikon kotona ja tiputtelen puolen tunnin välein silmiini kolmia erilaisia litkuja. Hurraa! No, jos jotain hyvää tästä haetaan, niin paraneepahan selkä lisää. Hiippailen kotona ja näytän idiootilta niinkuin aina. Valo, liike ja kylmä viiltää silmään niin pirskatisti, että laitoinpa kakkulat päähän ja kipeän silmän eteen talouspaperitolleron. Eipä viillä enää. Home made-silmälappu :-D 
Mutta olipa taas vaikea paikka soittaa töihin, huh. Tottakai ne siellä tsemppaa, eikä äänestä kuule mitään, mutta mä tiedän, että ne on jo ihan puhki ja saattaa niitä veetuttaakin..



Mä olen katsonut nyt kaksi pikkuleijonien peliä. Minä! Enhän mä seuraa jääkiekkoa! Saattaa olla tuolla ukkelilla jotain osuutta asiaan. Ja ai hitsi, miten onkin ollut jänniä pelejä! Ihan trillereitä melkein! Ja siihen Puljuun mä olen ihan rakastunut, niin veikeä ja sympaattinen kaveri. Ainakin noissa haastatteluissa. Jotenkin huisin suloinen. Tänään on katsottava kyllä finaali. 

Joulukamppeet saa ehkä tänään kyytiä. Iso liuta joulukortteja irrotetaan seinästä ja lasten pieninä tekemät koristeet siirtyy joululaatikkoon odottamaan seuraavaa sellaista. Valot saa vielä olla. Kevät saisi pikkuhiljaa tulla. Tulppaanejahan mä olen jo heti kaupassa kuolaillut, mutta ei vielä, tyyriitä ovat. Mutta ihania!! Eikä ne ihanvarmana edes säilyis kotiin asti tällä säällä, lohduttelen itseäni ;)
Josta tulikin mieleen, että mitäs minä täällä paristakymmenestä ruikutan, kun Vanhimman kaupunkiin luvataan huomenna liki neljääkymmentä! Hyi saa......!!!! Lapsparka!

Blogin kanssakin tein vähän uudistusta. Ruksittelin pois blogeja, joita ei tule enää luettua, tai jotka aiheuttavat vaan pahaa mieltä. Muutamaan uuteen törmäsin ja ne taas nappasin lukulistalle. Yksi hauskanoloinen tuttavuus on Kravatti vinossa- blogi, jossa miekkonen jutustelee arjestaan hauskalla ja hymyilyttävällä tavalla. Uskoisin, että siellä sopii käydä kurkkaamassa.

Mä alan lämmittämään teevettä, asemoidun telkkarin eteen katsomaan Emmerdalea ja myöhemmin pikkujellonia. Kyllä tää kaikki tästä varmaan taas. Yritän ajatella jotain positiivista. 

24 kommenttia:

  1. Eiiiikä?!? *halaa* <3

    Mä otin koristeet ja kortit pois pari päivää sitten. Valoja en vielä enkä kynttilöitä, tietenkään.

    Ja Puljujärvi, se on suloinen hassu nappisilmä, mustakin!

    VastaaPoista
  2. Hyi hitto minkä näköinen silmä! Mulla onkin vaan vauvarokko (ihan oma diagnoosi, uskotko? :D ). Pitääkin mennä tsekkaamaan kravattimiehen blogia, uudet ja piristävät blogit on aina poikaa :)

    VastaaPoista
  3. Täytyy kyllä sanoa että sua rangaistaan nyt jostain ja lujaa. Ei helvetti sentään voi olla oikein kun yhdestä vastuksesta selviää niin toista jo pukkaa heti perään...
    Minä kuule rakas Helmi toivon sydämeni pohjasta että tämänkertainen vitsaus olisi sellainen jonka selättäminen olisi mahdollisimman nopeasti ohi, toisin sanoen että kaikki menis lievemmän kaavan mukaan eikä poikis mitään ikäviä juttuja.
    Oikeesti <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, pidetään kaikki ulokkeet pystyssä!

      Poista
  4. Voihan pahuus. Olis sulle jo entiset vaivat riittäneet.

    Silmäsairaudet on tuttu juttu, kun mies meillä aloitti yli 20 vuotta sitten glaukoomalla ja siihen pälle ja sitä ennen oli vaikka ja mitä silmissään.

    Mitäs muuta voin kuin halauksen lähettää...

    VastaaPoista
  5. Voi sinua =/
    No nyt ei voi kuin levätä ja olla silmälappuisena.

    Nuoret lätkänpelaajat ovat saaneet aika monen ei-lätkän-seuraajan mukaan. Minä käyn välillä kurkkaamassa miten peli sujuu, mutta koska tuo on niin nopeatemposta ja jännittävää, niin en kykene istumaan samanaikaisesti ;-)

    Halaus <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On se, jänskää kun mikä!!
      Hali takas <3

      Poista
  6. Mulla oli tänne pitkä kommentti, mutta se meni bittitaivaaseen. Siispä tyydyn sua tsemppaamaan peukut ja varpaat pystyssä, kun sulla on ilmeisimmin tosi huono tuuri nyt noissa terveysasioissa. Ja toinen juttu, en voi uskoa, että Venäjä tasoitti viime minuutilla. Joutuu siis jännittämään vielä jatkoajan. :o

    Leppoisaa loppiaista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Leonida, pitkästä aikaa! Kiva kun poikkesit!
      Kiitän tsempeistä. Nyt on pakko uskoa, että tämän ON jossain kohtaa loputtava!!
      Ihan huisin jännä peli, meinas kyllä sydäri tulla!

      Poista
  7. Rajun näköinen silmä, vai onko molemmat? Voisit hyvin pelotella ihmisiä tuommoisilla... mutta vakavasti ottaen kipeät silmät on kyllä ihan harmonikasta, kun kuitenkin on pakko altistaa ne valolle ja nähdä mitä tekee! Onneksi oot nähnyt edes söpöjä jääkiekkoilijoita :)

    En ihmettelis, vaikka mun blogi olis saanu ruksin, rutisen siellä aina ja voivotan kun elämä on olevinaan muka niin kurjaa vaikkei olekaan. Ei oo ihme, jos siitä tulee lukijallekin huono mieli.

    En oo pitkään aikaan etsinyt uusia blogeja, mutta moni hyvä on vuosien mittaan harmillisesti lopettanut. Mutta harvalle kai tämä on elämänikäinen projekti, vaan aikansa kutakin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toinen vaan onneksi. Enpä olis uskonut että silmä voi olla niin kipeä, että tuntuu että viiltää takaraivossa asti. Nytpä tiedän.
      Pöh, en mä sua ruksita, sellaiset joissa lähtökohtaisesti kaikki on paskaa...

      Poista
  8. Miten voikin olla noin huonoa tuuria koko ajan?! Ei auta muu kuin ottaa levon kannalta. Toivon sinulle paljoa, paljon terveempää loppu vuotta. Sairasteluputki katkeaa nyt.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!!
      Mä olen kyllä erittäin samaa mieltä.

      Poista
  9. Hyi kun näyttää kuvottavalta ja varmaan myös tuntuu. Paranemista!

    VastaaPoista
  10. Varmaan sulle on kerrotukin (mutta muille tiedoksi), että iriitti on yksi reumatauteihin liittyvä oheistauti. Ikävä ja kivulias. Tosin kun niitä on usein, niin oppii tunnistamaan nopeammin ja voi aloittaa lääkityksen heti (kotona pakkaus aina varalla).

    VastaaPoista
  11. No, no, no!!!! No NEXT!

    Tuo silmäsi näyttää kyllä tosi ilkeältä. Ja tiedän muiden kertoman perusteella, että silmäkivut ja eritoten iriitti ovat kamalia.
    Silmä on muutenkin suun ja korvan ohella sellainen paikka, jossa sen kivun aistii ihan jatkuvasti. Sitä ei vain voi helpottaa edes millään asennolla.

    Myötätuntoa roppakaupalla ja pikaista helpotusta. ♥

    VastaaPoista
  12. Ai ai ai :( Tavallinen silmätulehduskin käy kipiää, ei sitä osaa edes ajatella miten veemäinen tuollainen on.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nooh, tästäkin selviää onneksi hengissä ;)

      Poista

Kiitos kommentista. Pus!