lauantai 23. huhtikuuta 2016

Voi KYLLÄ!!

Rakastan, rakastan, RAKASTAN musiikkia!!!!!

Helmikuisen Instagram-arvonnan potkittua mua onnekkaasti, pääsin Maija Vilkkumaata katsomaan. 

                             Wiki Maijasta

Nyt huhtikuussa työpaikka on sponssannut mulle kaksi eri konserttia kulttuuriseteleiden muodossa. Niin parasta!! Joku käyttää setelinsä liikuntaharrastuksiin, mulle voimia eniten antaa musiikki. Niin parasta. 
Istuessani katsomossa musiikin täyttäessä mun jokaisen soluni ja sopukkani, mä huomasin olevani taas niin täynnä tunnemyrskyä, ettei mitään rajaa. Itkua täytyi pidätellä. Ei siksi, että olisin kuin teini, joka palvoo laulajaa, vaan jotenkin musiikki, se intensiivisyys, valot ja kunnon jytke saa mussa aikaan niin valtaisan onnentunteen. Penkillä ei millään malttaisi pysyä.. Kädet turvoksissa taputtamisesta. 


                             Wiki Kelasta


Pakko sanoa, että Kela veti kyllä pisteet kotiin. Mulla oli tyypistä jotenkin "outo" kuva, mutta ainakin tuolla kaveri oli kovin luonnollinen, sympaattinen ja jopa hauska. Kitaraa osaa todellakin käsitellä ja laulaa myös. 

Nautin, nautin, nautin!!!!!!


                       Wiki Apulannasta

Apulanta taas....mun ikuinen suosikki. Elämystä hiukan häiritsi se vieressä oleva tyhjä penkki, mutta koitin aktiivisesti vaan unohtaa sen. Myös se, että paikat oli kovin kovin takana ja kaukana, oli tylsä juttu. Mutta muuten. Apulanta ON aina Apulanta. Toinen puoliaika varsinkin oli taas kunnon tykitystä ja niin parasta!!! Valot oli viimeisen päälle ja lavasteet myös. Musiikki joka solussa on vaan niin mun juttu. Päätin tuolla -taas sitä pakahdus-onni-itkua pidätellessäni, että kaikki duunisetelit käytän konsertteihin, vaikka yksin!!!

Kaiken paskan keskellä onnellinen kaksituntinen tekee vain hyvää. 

Seuraavina päivinä en niin nauti, kaikki  ylimääräinen valvominen ja pelkkä hytkyminen lisää kipuja ja uupumusta, mutta tuolla ollessa (normaalia vahvemmin lääkittynä) se unohtuu hetkeksi. Täydellisiä kakstuntisia lisää mulle, kiitos <3 Uusia seteleitä odotellessa.

Näistä jo käydyistä olen kiitollisempi kuin kukaan tai -tai itse- ymmärtääkään <3

12 kommenttia:

  1. Hyvä sinä! <3. Tuosta tyhjästä paikasta vieressä tuli mieleen tämä tähän hotellille saapuminen. Isäntä kysyi että onko kaveria mukana. Ei ollut, joten keräsi toiset petivaatteet pois sängystä. Eli tyhjä paikka on siinäkin. Jotenkin kovin konkretisoitui kun peitot ja tyynyt keräiltiin mun silmien alla. Mutta ei me tarvita siihen nauttimiseen mitään miehiä!!!

    VastaaPoista
  2. Ihanaa, että menit ja nautit. ♥

    VastaaPoista
  3. Ihanaa, että sä pääsit nauttimaan ja jatkossakin toivottavasti!

    Mulle olis tuskaa konsertit joissa istutaan (mutta ymmärrän - nyt - että sulle ei). Mä koen musan niin voimakkaasti, että on pakko vaan edes vähän päästä hytkymään ja joraamaan ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sepä se.. Vaikeeta se onkin! Mutta ehkä se tulee just sitten pakahduskyynelinä ulos, kun jostainhan sen pitää tulla ja kauheesti ei voi/kannata jortsuilla :)

      Poista
  4. Oih mitä mahtielämyksiä oot saanut kokea!!! Noi kaikki artistit ovat munkin lemppareita.

    Puss!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellakin! Noiden avulla pääsee pariksi tunniksi pois tästä maailmasta. Puss itelles :)

      Poista
  5. Ilman musiikkia ei ole elämää <3
    Elämä koostuu nykyään pienistä ilonpilkahduksista, nautitaan niistä :)

    Mulla ei tuo kommentointi wordpressin tunnuksilla nyt onnistu ollenkaan :(
    - aliina

    VastaaPoista
  6. Mahtavaa, upeeta, nappisuoritus että menit vaikka epäröit! Musiikissa on voimaa ja kyseisissä musiikin tekijöissä ja esittäjissä sitä on ainakin tuplasti jokaisessa! Olen TOOOOOOSI iloinen sun puolesta, että nautit täysillä!

    Iloa elämään ja kevään valoisia päiviä!

    t. Tuuli

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Tuuli!
      Vielä kaks tuntia ennen keikkaa mä koitin myydä lippua nettikirpulla... Onneksi kukaan ei ostanut ja mun oli pakko mennä ;) Ihan parasta.

      Poista

Kiitos kommentista. Pus!