tiistai 26. heinäkuuta 2016

Enkeli

Yhtenä iltana mun ovella seisoi enkeli. 
Se kurvasi paikalle hopeoidulla autollaan, tuli sisään punainen kesämekko päällään. 
Se kantoi ämpäreitä käsissään, täynnä vitamiinia talveksi. 
Se roikotti mukanaan pussia, jonka avulla se taikoi mulle neitseellisen valkeat yöunet. 
Se otti kädestä ja vei hopeoidun autonsa luo, ja kohta mun pienessä pihaloossissani komeili neljä ihanaa, kunnollista puista puutarhatuolia. Niin kaunista, silmiähivelevää ja hyvää istua. 
Se lupasi myös lähteä mun kanssa yhden yön lomalle, pois arjesta. Ja vaikkei yö onnistuisikaan, niin jo päivä poissa kaikesta on luxusta. 
Ylemmältä taholta kehtaan vielä pyytää suotuisia tuulia, keveitä pilviä ja kivoja kokemuksia tuohon hetkeen.

Onnea on enkeli ovella.

9 kommenttia:

  1. Oho! Jopas nyt jotain! Kaikkea sitä voi tapahtua kun pistää hyvän kiertämään :)

    VastaaPoista
  2. Ihanalta kuulostaa, sä oon niin kaikki enkelit ansainnut <3

    VastaaPoista
  3. Enkelit löytävät tiensä vain toisten enkeleiden luokse. ♥

    VastaaPoista
  4. Muuta ei voi sanoa kuin, että VAU! Ihana, että on enkeleitä!

    VastaaPoista
  5. Kokeiles nyt taas. Joko toimii normaalia tietä. :-)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista. Pus!