maanantai 17. heinäkuuta 2017

Takana viikko lomaa

Mä olen ollut nyt lomalla vasta reilun viikon. Tässä ajassa on tapahtunut jo koko loman edestä! Uskomatonta. Kun loma alkoi, mä päätin visusti, etten nysvää kotona ja maadu yhtäänlainkaanollenkaan. Mulla on tilanne ehkä vähän erilainen kuin monella muulla, siinä mielessä, että en kauhean paljon jaksa ja pysty työpäivien jälkeen. Ja kun ne viikonloputkin kuluu pääasiassa töissä, mun kaikki aktiviteetti on toooosi pientä. Päätin, että lomalla tulen, menen, teen, olen ja näen ihmisiä ja Ihan Kaikkea sieluni kyllyydestä. Tungen itseäni joka paikkaan. Toki huomioiden kunnon ja kukkaron. Mutta silti! Ja niin mä olen tehnytkin, Paljon.

-tavannut ihanan ihmisen kolmen vuoden tauon jälkeen
-kerännyt niittykukkia
-juonut nokipannukahvia
-ollut festareilla ja kokenut taas kerran livemusiikkiflown
-ollut terassikierroksella (kuskina, mutta kivaa oli anyway)
-tavannut ventovieraan ja nukkunut kanssaan mökissä kustannuksien minimoimiseksi
-ollut keskellä hyvin ahdistavaa teinidraamaa
-koettanut lohduttaa ensirakkaudessa sydämensä särkenyttä kummityttöä
-lähtenyt sukuloimaan extempore ja saanut siellä kuningattaren kohtelua; kuohuviiniä ja mansikoita, grilliherkkuja, paljulilluttelua, veneilyä ja sitä parasta; rakkaan ihmisen  kanssa hömpöttelyä
-kastanut talviturkin 12.7
-ollut aamu-uinnilla
-nukkunut patjalla
-puhunut ensipuhelulla 5 tuntia,
-ollut pää pökerryksissä kummallisesta äkkitunteesta
-pitänyt sinnikkäästi jalat maassa
-kuivattanut pyykkiä ulkona
-vieraillut ihanassa sisustusmaailmassa, josta en raaskinut ostaa mitään, kuolaaminen
 on ilmaista. Ihana paikka!
-samaisessa paikassa kokenut herkullisen elämyksen
-treffannut vanhoja peruskouluaikaisia kavereita joihin ei ole tullut pidettyä yhteyttä
-nauranut vedet silmissä peruskouluaikaisille asioille
-ollut piknikillä
-vetänyt lääkkeitä urakalla. Ilosta pitää "maksaa". 
-yöpynyt äidin kanssa 1800- luvulla rakennetussa ihanassa pikkumökissä
-käynyt ulkohuussissa sekä kyykkypissalla
-viettänyt paljon aikaa omieni kanssa
-nähnyt niin upean ja tulenpunaisen taivaan klo 00.30 motarilla ajaessani, että meinasi henki salpautua
-miettinyt, oliko se merkki universumilta

Tänään aion suunnistaa paikkaan, jossa en ole koskaan käynyt. Saas nähdä kuinka ämmän käy. Niin matkan, kuin muunkin suhteen. Huhhei. 

Rakkaat lukijat, ihan tiedoksi vaan; mä rakastan kesää ja kesälomaa!!

29 kommenttia:

  1. Kuulostaa just hyvältä. Ihanaa loman jatkoa! Kesä ja loma on kyllä parasta aikaa

    VastaaPoista
  2. Oi mitä kaikkea olet ehtinyt, ihan hengästyin! Sä olet totta tosiaan tarttunut hetkeen!!

    Jatka samaan malliin <3

    VastaaPoista
  3. Kuulostaa ihanalta ja täydeltä lomaelämältä <3 Hyvä sinä!
    Yhtä hauskaa jatkoa!!

    VastaaPoista
  4. Hei, paljon olet ehtinyt lyhyessä ajassa tehdä/nähdä. Kaikkea ihanaa ja sellaista mitä ei edes ymmärrä olevan olemassa.
    Mä olen ollut viikon pidempään lomalla ja olen pessyt mattoja, ollut sairaana, murehtinut rikkinäistä mopoa, käynyt tuhat kertaa koiran kanssa ulkona, oivaltanut että ihmissuhteeni on tullut tiensä päähän, mutta lopulliseen päätökseen olen ollut liian laiska, siinä se roikkuu vaan.
    Haluaisin edes yhden kokemuksen, jota muistella syksyn pimeinä öinä.
    Mukavaa loman jatkoa sinulle ja kerrothan taas lisää kuulumisistasi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi Niina, mä toivon että asiat järjestyy siellä <3

      Poista
  5. Ai kun olen iloinen puolestasi!!! Jatkukoon lomasi yhtä mansikkaisesti kuin tähänkin asti!

    VastaaPoista
  6. Sulla on ollut ihana kesä ja loma. Mulla on jäljellä vielä 1,5 viikkoa ja sitten onkin edessä taas paluu arkeen koko pitkäksi syksyksi. Mutta vielä nautitaan vapaista aamuista ja päivistä ja ollaan vaan!

    VastaaPoista
  7. Kuulostaa NIIN hyvälle!!! Nautiskele ja fiilistele :)

    Terkuin, Johanna

    VastaaPoista

Kiitos kommentista. Pus!